Något av det värsta jag vet är att skanna in teckningar i A3-format när scannern är i A4

Båda dessa bilder gjordes som en övning för att teckna tyg på teckningskursen jag gick på under hösten, och gjordes i A3 format. Tyvärr är min kära scanner i A4 format, vilket ledde till att samma teckning behövdes scannas två gånger.
Samma sak med denna - en skiss i A3 format. Denna bild hann jag tyvärr inte klart med, eftersom jag började på den i slutet av sista lektionen och jag hann inte färdigt innan motivet försvann och jag var tvungen att gå. Så den kommer nog att alltid förbi en WIP.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tecknarflickan

Här laddar jag, en 19-årig tjej från någonstans i Sverige, upp olika teckningar som jag skapar med hopp om att få konstruktiv kritik och utveckla mig som tecknare.

RSS 2.0